Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
  w m.st. Warszawie S.A.
szukaj 
szukaj w   
Wyszukiwanie zaawansowane
 
Biuletyn Informacji Publicznej
RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP - MPWiK > Menu Przedmiotowe > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw > Sposoby załatwiania spraw

Sposoby załatwiania spraw

  Drukuj
 

Skargi i wnioski interesantów mogą być wnoszone w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, telefaksem, pocztą elektroniczną).

Skargi należy adresować:

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
Pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa
Dział Obsługi Klienta
tel.: 022 445 50 00
faks: 022 445 50 05 
e-mail: dok@mpwik.com.pl

Interesancji przyjmowani są:

Dział Obsługi Klienta i Kasy: 

- pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa
Poniedziałek 7:00 - 17:00
Wtorek - Piątek 7:00 - 16:00

- ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa

poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00

Inne informacje zawiera serwis internetowy: http://www.mpwik.com.pl

Termin załatwiania:
Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od daty otrzymania przez Spółkę, a w razie niezałatwienia sprawy w tym terminie stosuje się przepisy art. 36-38 kpa.

 
 
Wprowadził BZMW/b.milczarczyk 18-02-2008
Aktualizujący Pytkowska Marta 22-11-2018
Zatwierdzający bzmw/ext.mwojewodzka 26-11-2018
Publikujący Bartold Jan (Gabinet Prezydenta (GP)) 26-11-2018
Liczba odwiedzin: 11884
Rejestr zmian