Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
  w m.st. Warszawie S.A.
szukaj 
szukaj w   
Wyszukiwanie zaawansowane
 
Biuletyn Informacji Publicznej
RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP - MPWiK > Menu Przedmiotowe > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw > Sposoby załatwiania spraw

Sposoby załatwiania spraw

  Drukuj
 

Szanowni Państwo, Drogie Mieszkanki, Drodzy Mieszkańcy,
w związku z sytuacją epidemiczną, w trosce o zdrowie Państwa i pracowników, Spółka podjęła decyzję o wdrożeniu nowych zasad przyjmowania poczty.

Skargi i wnioski interesantów mogą być wnoszone w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, telefaksem, pocztą elektroniczną).

  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie, po uprzednim umówieniu się na wizytę. Więcej informacji TUTAJ;
  • drogą elektroniczną na adres: dok@mpwik.com.pl;
  • listem zwykłym, poleconym, ZPO za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. na adres: pl.  Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • przesyłką kurierską, przesyłką paczkową - bez względu na rodzaj operatora (również nadane na Poczcie Polskiej S.A.) na adres: ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
  • faxem na nr: 22 445 50 05
  • poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).

Szczegółowa informacja dotycząca nowych zasad wymiany korespondencji z MPWiK jest dostępna na stronie przedsiębiorstwa TUTAJ

Interesancji przyjmowani są:

Dział Obsługi Klienta i Kasy: 

- pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa
punkt nieczynny do odwołania

- ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa

poniedziałek - piątek 7:00 - 15:00

W trosce o zdrowie naszych Klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, Spółka wprowadziła następujące zasady, do których przed i w trakcie wizyty Klienci proszeni są o zastosowanie się:

  1. Przed przyjściem do Działu Obsługi Klienta umów się na wizytę dzwoniąc pod nr telefonu 22  445 50 00 (wybierz: Rezerwacja wizyty w Dziale Obsługi Klienta):
    • na wizytę będzie można zapisać się z 1-dniowym wyprzedzeniem, w horyzoncie czasowym do 1 tygodnia;
    • w celu weryfikacji danych po przybyciu oraz celem zarezerwowania odpowiedniego czasu potrzebnego na wizytę należy podczas rozmowy telefonicznej podać następujące dane:
      • imię i nazwisko/nazwę firmy;
      • nr telefonu kontaktowego;
      • temat wizyty;
      • ilość spraw do załatwienia;
  2. Przed wejściem na teren Spółki zastosuj się do obowiązku zakrywania ust i nosa (np. załóż maseczkę).
  3. Przyjdź 5-10 min przed umówioną wizytą w celu:
    • weryfikacji danych osoby umówionej na wizytę;
    • zmierzenia temperatury;
    • dezynfekcji rąk;
    • skorzystania z rękawiczek jednorazowych;
    • wypełnienia oświadczenia dotyczącego stanu swojego zdrowia.
  4. Podejdź do wyznaczonego miejsca w kolejce i poczekaj na wezwanie do stanowiska;
    Zachowaj bezpieczną odległość pomiędzy osobami - 2 m odstęp;
  5. Po odejściu od stanowiska obsługi w wyznaczonym do tego miejscu zdejmij i wyrzuć do kosza  rękawiczki jednorazowe i zdezynfekuj ręce.
  6. Opuść budynek i teren Spółki udając się bezpośrednio do wyjścia.

Inne informacje zawiera serwis internetowy: http://www.mpwik.com.pl

Termin załatwiania:
Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od daty otrzymania przez Spółkę, a w razie niezałatwienia sprawy w tym terminie stosuje się przepisy art. 36-38 kpa.

 
 
Wprowadził BZMW/b.milczarczyk 18-02-2008
Aktualizujący Pytkowska Marta 28-08-2020
Zatwierdzający Smółka Marek (MPWiK) 28-08-2020
Publikujący Świeca Jakub (Gabinet Prezydenta (GP)) 28-08-2020
Liczba odwiedzin: 12170
Rejestr zmian